TR anmeldelse

/LRH 

ADO og arbejdsgiver skal godkende valget af tillidsrepræsentant. Det sker ved, at I lokalt på arbejdspladsen udfylder anmeldelsesblanketten og sender den til sekretariatet. Herefter anmelder sekretariatet valget overfor arbejdsgiveren, der har to uger til at gøre indsigelser. Arbejdsgiveren skal have utroligt tungtvejende grunde til at gøre indsigelser overfor medarbejdernes lovlige valg af tillidsrepræsentant. Det ses i praksis ikke.

Tillidsrepræsentanten er først beskyttet, når valget er anmeldt og godkendt.

 

 

 Kontakt i DDD

Pernille.jpg 

Pernille Mørk Christensen

Jane.jpg 

Jane Marianne Ravn

Tel: 3871 0888
E-mail: ddd@ddd.dk 

 Links og dokumenter

 

Senest ændret 22-09-2017

Den Danske Dyrlægeforening  |  Peter Bangs Vej 30  |  DK-2000 Frederiksberg  |  Tlf. 3871 0888  |  E-mail: ddd@ddd.dk  |  CVR: 5608 5114 Følg os på LinkedINFacebookTwitter