Gå til sidens indhold

DDD Årsmøde 2022

En fantastisk ramme for faglighed og fællesskab

DDD Årsmøde 2022 Foto.Hjemmeside

Glæd dig til årsmødet!

Mødet afholdes over tre dage med et omfattende fagligt program, der dækker de fagområder, som dyrlæger og veterinærsygeplejersker arbejder med (praksisområdet (familiedyr, heste og produktionsdyr), dyresundhed, fødevaresikkerhed og biomedicin).

Du kan se programmet her.

Mødet rummer desuden en stor udstilling med alle branchens leverandører.

Som en del af årsmødet afholdes også generalforsamlinger i alle foreningen sektorer.

Mødet giver dig desuden rigtig god mulighed for kollegialt og socialt samvær.

Under årsmødet afholdes også generalforsamlinger, du finder info her.

Her er dine medlemsfordele

  • Medlemmer af DDD kan gratis deltage i årsmødets festmiddag fredag aften.

  • ADO betaler udgiften til overnatning fredag til lørdag for sine medlemmer. Desuden vil transportudgifter blive refunderet med et beløb svarende til transport med DSB Standard for medlemmer, der er tilmeldt og deltager i ADOs generalforsamling lørdag formiddag.

  • Medlemmer af DA kan gratis deltage i DAs faglige spor om praksisdrift og ledelse torsdag eftermiddag og "working dinner med foredrag" torsdag aften. DA betaler desuden udgiften til overnatning torsdag til fredag og fredag til lørdag for sine medlemmer.

  • Studentermedlemmer kan gratis deltage i Faggruppe Kvægs og Svins faglige program om lørdagen.

  • Ledige medlemmer får 250 kr. i rabat ved deltagelse i det faglige program pr. dag.

  • Medlemmer af DDD og Veterinærsygeplejersker ansat i en virksomhed, som er medlem af DA, kan deltage i årsmødets faglige program inkl. dagsforplejning for kun 1.250 kr. + moms pr. dag.

  • Guide til tilmelding

    Hvis du ønsker at deltage i DDD Årsmøde 2022, skal du kikke på den røde knap "Tilmeld" til højre.

    Når du er logget på, fremkommer dine personlige valgmuligheder ud fra de oplysninger, vi har om dig i DDDs medlemssystem, og du får den rigtige pris. Tilmeldingen er derfor personlig – så hvis I er flere fra samme arbejdssted, der skal tilmeldes, skal I hver især logge ind og tilmelde jer enkeltvis.

    Praksis login kan ikke bruges, kun personligt login.

    Trin for trin
    Du klikker på den røde knap "Tilmeld" og dernæst på "Næste" og fortsætter tilmeldingsproceduren. På sidste side skal du godkende tilmeldingen, og her kan du også skrive eventuelle bemærkninger (fx allergier eller ændring af ansættelsessted).

    Tilmeldingen er først registreret, når du til slut i tilmeldingsproceduren får et skærmbillede med teksten "Tak for din tilmelding. Du vil modtage en endelig bekræftelse pr. e-mail, når vi har godkendt din tilmelding".

    Hvis du ikke har oprettet login, skal du begynde med det (kun denne ene gang), dette gælder også, hvis du ikke er medlem af DDD.

    Sådan opretter du login

    Øverst i højre hjørne på siden skal du klikker du på "Mit DDD" - og derefter:

    • "Opret medlemslogin" - hvis du er medlem af DDD eller
    • "Opret portalbrugerlogin", hvis du ikke er medlem, veterinærsygeplejerske eller udstiller.

    Følg vejledningen (husk at bruge personlig mail) - til sidst får du en e-mail med et password, du skal bruge for at logge på. Hvis du før har deltaget i DDD arrangementer, bruger du samme login som dengang.

    Hvis du har glemt dit password, klikker du på "Glemt adgangskode" og du får tilsendt et nyt password hvis du er medlem af DDD. Hvis du er veterinærsygeplejerske eller udstiller skal du kontakte sekretariatet på mail ddd@ddd.dk

  • Fagligt program

    Medlemmer af DDD og Veterinærsygeplejersker ansat i en virksomhed, som er medlem af DA, kan deltage i årsmødets faglige program inkl. dagsforplejning for kun 1.250 kr. + moms pr. dag.

    Dyrlæger som ikke er medlem af DDD, kan deltage i årsmødets faglige program inkl. dagsforplejning for kun 2.500 kr. + moms pr. dag.

    Du bestemmer selv, om du vil deltage i én, to eller tre dage.

    Når du tilmelder dig, skal du angive, hvilke faglige programspor du forventer at deltage i, men du vil frit kunne zappe inden for dagsprogrammet, hvis der er lektioner på nogle af de andre spor, som du gerne vil deltage i.

  • Dagsforplejning / Udstillerpas

    Er du dyrlæge eller veterinærsygeplejerske og tilmeldt det faglige program, er dagsforplejning inkluderet.

    Dagsforplejning udstillere, pr. dag torsdag, fredag eller lørdag, kr. 450 pr. dag.
    Obligatorisk for alle sponsorer og udstillere og eventuelle gæster i udstillingen.
    Giver adgang til 24 timers gratis parkering, adgang til udstillingsområdet og omfatter desuden al pause- og frokostforplejning serveret i udstillingsområdet den pågældende dag.

    Alle priser er angivet eksklusive moms.

  • Middage

    Onsdag
    Middag onsdag kl. 18.00, kr. 450
    2 retters middag og ½ fl. vin

    Torsdag
    Working Dinner kl. 17.30, (kun for medlemmer af DA), gratis

    Middagsarrangement kl. 18.00 (øvrige), kr. 450
    2 retters middag inklusiv ½ fl. vin, samt én fadøl (Royal økologisk pilsner eller classic), eller vand i Stjernebaren.

    Fredag
    Festmiddag: Velkomstdrink, 3 retters middag med vine, aftenkaffe, underholdning samt fri øl, vand, og vin, natmad, musik og dans.

    Medlemmer af Den Danske Dyrlægeforening: Gratis
    Øvrige deltagere kr. 970

  • Værelser

    Enkeltværelse inkl. morgenmad: 850 kr. pr. nat.

    Dobbeltværelse inkl. morgenmad: 1.100 kr. pr. nat. Prisen omfatter overnatning for to personer.

    Der sælges kun hele værelser, altså ingen deleværelser. Så hvis I er to der gerne vil dele et værelse, er det kun den ene af jer, der skal bestiller et.

    Hvis du er medlem af Dyrlægevirksomhedernes Arbejdsgiverforening (DA), får du overnatningerne torsdag og fredag uden beregning.

    Hvis du er medlem af ADO, får du overnatningen fredag uden beregning.

    NB! Værelser tildeles efter "først til mølle"-princippet. Når værelserne på NYBORG STRAND Hotel og Konferencecenter er solgt, tildeles værelser på andre hoteller i stedet for. Endelig besked om værelsestildeling vil fremgå af den bekræftelse, som sendes til dig via mail senere.

    Alle priser er angivet eksklusive moms.

Kontakt

Anita Christensen
Kursussekretær

Anita

Kontakt

Pia B.Toftegaard
Udstilling årsmøde

Foto Mangler

Kontakt

Gert Aagaard van Hauen
Chefkonsulent

Gert