Gå til sidens indhold

Webinar: Brug faglig dialog til at øge dit salg og få mere tilfredse kunder

Nøglen til at få flere bevidst tilfredse kunder og et øget salg af ydelser i din praksis, er at gå i dialog med dine kunder og hele tiden stille spørgsmål for at blive klogere på, hvad deres behov er.

Brug Faglig Dialog Til At Øge Dit Salg Og Få Mere Tilfredse Kunder

Formålet med dette webinar er at give dig indblik i, hvordan I kan skabe værdi både for jeres kunder og for jeres praksis ved at bringe jeres faglige kompetencer og høje faglighed i spil på en måde, så kunden oplever større tryghed og merværdi i sine valg og beslutninger.

På webinaret bliver du præsenteret for en masse konkrete eksempler, og du lærer blandt andet om:

  • Hvad dine muligheder er for at øge din indtjening ved at have mere fokus på salgsarbejdet
  • Hvordan du bruger din faglighed til at vise nye muligheder og gøre det lettere for kunden at træffe sine valg
  • Hvad der motiverer kunden i deres valg
  • Hvordan du sikrer dig den gode dialog
  • Hvordan du forbereder dig på mødet med dine kunder inden en konsultation

Webinaret egner sig godt som et ”personalearrangement” og kan bruges som grundlag for en snak om behovet for eventuelt at arbejde mere målrettet med salg i jeres praksis.


Indlægsholder

Kurt Nielsen, der driver virk­somheden Faciteam, og rådgiver og underviser i salg, kommunikation og ledelse.


Pris

Det er gratis at deltage, og du kan bidrage aktivt til webinaret ved at være med på chatten, hvor du kan skrive kommentarer og stille spørgsmål.


Deltagelse

  • Du deltager via computer, smartphone eller tablet
  • Det er en fordel, at du benytter headset
  • Du modtager i god tid før afholdelse link til mødeplatformen (Zoom) og guidelines til, hvordan du får adgang til webinaret.

Webinaret udbydes af DDD Kursus i samarbejde med Dyrlægevirksomhedernes Arbejdsgiverforening (DA)

Kontakt

Anita Christensen
Kursussekretær

anita.jpg