FAQ

Her finder du svarene på ofte stillede spørgsmål om hjemmesiden og tilhørende netværk. Der kommer løbende flere til. 

Hvordan sletter jeg automatisk udsendelse af e-mails fra netværksfora?

Gå til det netværksforum hvor du vil afmelde udsendelse af automatiske e-mails. Følg derefter de 3 punkter i denne guideSådan sletter du en automatisk e-mail 

Hvordan opretter jeg login til hjemmesiden?
 

Før du kan få adgang til at bruge de specifikt medlemsrettede og lukkede dele af hjemmesiden, skal du have oprettet et login. Det gøres via menupunktet "Mit DDD - log in", hvor du klikker på "Opret medlemslogin" og derefter følger anvisningen på siden.

 
Hvor logger jeg på hjemmesiden?

Du logger dig på hjemmesiden ved at klikke på det røde menupunkt "Mit DDD - log in" øverst på hjemmesiden i højre hjørne. Derefter skal du udfylde med dit brugernavn (dit medlemsnummer eller CPR-nummer) og den tilsendte adgangskode.

 
Jeg har glemt min adgangskode, hvordan får jeg en ny?

Du kan få tilsendt en ny adgangskode ved at benytte funktionen "Glemt adgangskode". Den findes under topmenupunktet 'Mit DDD".

 
Hvordan skifter jeg min adgangskode?

Du kan ændre din adgangskode ved at benytte funktionen "Skift adgangskode". Den findes under topmenupunktet "Mit DDD". Bemærk at du skal være logget på hjemmesiden for at kunne skifte adgangskode, og at en ny kode i øvrigt skal opfylde visse krav.

 
Hvor finder jeg en liste med de netværksfora, jeg er medlem af?

Du finder en liste over de netværksfora, du er medlem af ved at logge på hjemmesiden og efterfølgende klikke på menupunktet "Netværksfora" under topmenupunktet "Mit DDD". Her vises en liste over de netværksfora, du er medlem af.

 
Hvordan tilmelder jeg mig et nyt netværksforum?

Du kan tilmelde dig nye netværksfora ved at klikke på menupunktet "Netværksfora" (under menupunktet "Mit DDD") og derefter "Tilmeld netværk". Herefter vises en liste med DDDs tilgængelige netværk. De netværk, som er anført med et grønt tjek-af tegn, er du allerede tilmeldt. De netværk, som er anført med en grøn prik, kan du tilmelde dig. De netværk, som er anført med en gul prik kræver forudgående godkendelse via sekretariatet.

 
Hvordan får jeg en e-mail besked når der er nye indlæg på en diskussionsliste?

Du kan få en e-mail med besked, når der er oprettet eller svaret på et indlæg i en diskussionsliste.

 
Hvordan kan jeg se en vedhæftet fil i et diskussionsindlæg?

For at kunne se vedhæftede filer i et indlæg på en diskussionsliste skal du klikke på menupunktet "Vis egenskaber". Herefter kan du klikke på linket til den vedhæftede fil.

 
Hvordan ændrer jeg e-mail adresse?

Du kan ændre din e-mail adresse ved at logge på hjemmesiden og gå til menupunktet "Mine oplysninger" under topmenupunktet "Mit DDD". Her vælger du fanebladet, hvor du ændrer til den nye e-mail adresse. Husk at køre hele processen til ende og godkende - ellers registreres dine ændringer ikke.

 

 

 

Den Danske Dyrlægeforening   |   Peter Bangs Vej 30   |   DK-2000 Frederiksberg   |   Tlf. 3871 0888   |   E-mail: ddd@ddd.dk   |   CVR: 5608 5114 Følg os på LinkedIN Facebook