Udmeldelse

​Udmeldelse af DDD skal ske skriftligt – gerne på mail ddd@ddd.dk – og med en kort begrundelse for, hvorfor du udmelder dig.

Din begrundelse for, at du melder dig ud, er vigtig for os. Vi hører også gerne fra dig, hvis du har forslag til, hvordan vi kan forbedre os. 

Udmeldelse af DDD kan ifølge vedtægterne kun ske med mindst tre måneders varsel til udgangen af et betalingskvartal (31. marts, 30. juni, 30. september og 31. december).

Eksempel:
Udmeldelse modtaget i perioden 1. januar til 31. marts giver udmeldelse pr. 1. juli. 

Du skal være opmærksom på, at efter udmeldelse ophører din mulighed for at få fx juridisk hjælp, personlig karriererådgivning og målrettede efteruddannelsestilbud, ligesom du ikke længere kan benytte de forskellige DDD-medlemstilbud og rabatordninger. Du bevarer naturligvis dine rettigheder i DDD, indtil udmeldelsen træder i kraft.

Hvis du i en periode har fx udlandsophold, ledighed eller barsel, er der mulighed for at få nedsat kontingent i DDD.

Læs mere om mulighederne for nedsat kontingent

Vi beklager, at du ønsker at melde dig ud af DDD. Skulle du fortryde din beslutning om at opsige medlemskabet, er du selvfølgelig til hver en tid velkommen tilbage som medlem i DDD.


 Kontakt i DDD

Alice.jpg

Alice Gottschalck

E-mail: ddd@ddd.dk
Telefon: 3871 0888

 

Senest ændret 13-03-2017

Den Danske Dyrlægeforening  |  Peter Bangs Vej 30  |  DK-2000 Frederiksberg  |  Tlf. 3871 0888  |  E-mail: ddd@ddd.dk  |  CVR: 5608 5114 Følg os på LinkedINFacebookTwitter