Q&A: Praktisk information om årsmødet for udstillere og sponsorer
Her finder du svar på de praktiske spørgsmål om stande, sponsorater, udstillerpas, opstilling og nedtagning, annoncering i VETlife og meget mere. Klik på spørgsmålene for at få alle detaljer.
Guide til udstillere, sponsorer og annoncører
Her finder du oplysninger om frister for indsendelse af materialer, størrelser, omfang og formater.
Early bird: Bestil inden 30. april og få 10 % i rabat - bestil her |
---|
Køb af stande
-
Hvad indeholder mit køb af en stand?
- Udstillingsareal inklusive ét 220 volt strømstik
- Firmaprofil i årsmødeappen
- Firmaeksponering i program og årsmødemagasin
- Mulighed for lead-scanning via årsmødeappen
- Adgang til deltagelse i evalueringsmødet
- værelsesgaranti på venue-hoteller.
Vær opmærksom på, at forplejning ikke er inkluderet i købet af en stand. Alle sponsorer, udstillere og eventuelle gæster i udstillingen skal erhverve et udstillerpas.
Der vil kun være ét 220 volt strømstik pr. stand. Har du brug for yderligere strømstik, adgang til stærkstrøm, kablet internet eller andet standmateriale såsom borde og stole, skal dette bestilles på forhånd via Exhibitors Handbook TCC 2025.
- Jeg vil gerne udstille på årsmødet – hvem skal jeg kontakte?
- Jeg vil gerne være sponsor på årsmødet – hvem skal jeg kontakte?
-
Jeg vil gerne ændre størrelsen på min stand – hvor henvender jeg mig?
Hvis du ønsker ændringer i din bestilling, skal du sende en mail til udstilling@ddd.dk, hvor du præciserer de ønskede ændringer.
-
Kan vi selv vælge standplads?
Hovedsponsorer (Guld-, Sølv- og Bronzesponsorer) samt firmaer, der har købt udstillingsstand og tilkøbssponsorater for minimum 55.000 kr. + moms, kan selv vælge standplads.
Fordelingen sker i følgende rækkefølge:
- Guldsponsorer
- Sølvsponsorer (hvis flere fordeles ved lodtrækninng)
- Bronzesponsorer (hvis flere fordeles ved lodtræknning)
- Firmaer med sponsorater på mindst 55.000 kr. (hvis flere fordeles ved lodtrækning)
Fordeling af øvrige standpladser foretages af DDD Kursus.

Annoncering i VETlife
- Jeg vil gerne annoncere i årsmødemagasinet VETlife – hvem skal jeg kontakte?
-
Hvordan ser VETlife ud, og hvad indeholder magasinet?
Du kan læse mere om annoncering i VETlife her, hvor du også kan downloade en e-paper-version af VETlife 2024.

Registrering, udstillerpas, middagsbillet og overnatning
-
Hvad er et udstillerpas?
Alle sponsorer, udstillere og eventuelle gæster i udstillingen skal erhverve et udstillerpas.
Prisen er 560 kr. + moms pr. dag. Udstillerpasset giver adgang til udstillingsområdet og omfatter desuden al pause- og frokostforplejning serveret i udstillingsområdet samt registreringsomkostninger.
Bestillingen skal ske gennem DDD Kursus. Der vil blive udsendt et link til bestillingssiden i forbindelse med bestilling af udstillingsstand og indgåelse af sponsoraftale.
-
Hvem kan købe udstillerpas?
Alle sponsorer og udstillere på årsmødet samt annoncører i årsmødemagasinet VETlife. Det er også muligt for disse at invitere og købe udstillerpas til gæster.
-
Hvor køber jeg udstillerpas?
Bestillingen skal ske gennem DDD Kursus. Der vil blive udsendt yderligere information og et link til bestillingssiden efter bestilling af udstillingsstand og indgåelse af sponsoraftale.
-
Hvor køber jeg udstillerpas, hvis jeg vil invitere gæster med på min stand?
Bestillingen skal ske gennem DDD Kursus. Der vil blive udsendt yderligere information og et link til bestillingssiden efter bestilling af udstillingsstand og indgåelse af sponsoraftale.
-
Hvor køber jeg adgang til at deltage i årsmødemiddagen?
Sponsorer og udstillere, der ønsker at deltage i årsmødemiddagen torsdag, skal bestille denne samtidig med bestilling af udstillerpas. Bestillingen skal ske gennem DDD Kursus. Der vil blive udsendt yderligere information og et link til bestillingssiden efter bestilling af udstillingsstand og indgåelse af sponsoraftale.
-
Hvor booker jeg overnatning?
Sponsorer og udstillere, der ønsker overnatning i forbindelse med årsmødet, er garanteret værelser på venue-hotellerne. Forudsætningen for garantien er, at værelserne bookes senest den 13. juni 2025.
Værelser bookes direkte hos Tivoli Hotel & Congress Center
Værelser bookes direkte hos Wake Up CopenhagenDer bliver også udsendt nærmere information om dette i forbindelse med bestilling af udstillingsstand og indgåelse af sponsoraftale.
-
Hvor kan jeg se, om jeg er tilmeldt?
Du modtager en bekræftelse på din tilmelding via e-mail, og du kan tilgå og ændre din bestilling via bestillingssiden. Ændringer kan foretages indtil [dato indsættes].
-
Hvor kan jeg se, om jeg har bestilt?
Du kan se, om du har bestilt via dette link: https://leverandoer.ddd.dk/dddaarsmode/?amuid=20250020
Vær opmærksom på, at andre fra dit firma kan have bestilt på en anden e-mail adresse.Er du i tvivl, kan du sende en mail til udstilling@ddd.dk og få det afklaret.
- Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget en bekræftelse på min bestilling?
Op- og nedtagning af stande, materiale til standen mv.
-
Hvornår kan vi opsætte vores stand?
Udstillingsstande skal være klar torsdag kl. 10.00.
Opstilling af stande kan ske på følgende tidspunkter:
Onsdag den 22. oktober 2025 kl. 14.00-22.00 og
Torsdag den 23. oktober 2025 kl. 7.00-9.00
-
Hvornår skal standen være taget ned?
Udstillingsstande må først nedtages, når udstillingen lukker fredag kl. 15.30.
Nedtagning af stande skal ske på følgende tidspunkter:
Fredag den 24. oktober 2025 kl. 15.30-18.00
-
Er der mulighed for opbevaring af standmateriale før og under årsmødet?
Der er meget begrænset plads til opbevaring af stand materiale i udstillingsområdet – dette bedes respekteret.
Har I behov for yderligere opbevaring af materiale under årsmødet bedes I kontakte (udstilling@ddd.dk).
Der vil være begrænset mulighed for at bestille/tilkøbe opbevaring af mindre mængder materiale. Prisen for dette vil være 1.500 kr. + moms pr. palle.
Har I behov for opbevaring af større mængde materiale før, under og efter årsmødet skal dette bestilles på forhånd via Exhibitors handbook TCC 2025
-
Er der strøm til standen?
Stand lejen omfatter ét 220 volt strømstik pr. stand. Har I brug for yderligere strømstik, adgang til stærkstrøm, kablet internet mv. skal dette bestilles på forhånd via »Exhibitors handbook TCC 2025«
-
Er der internetadgang på standen?
Der er Wi-Fi i hele udstillingsområdet. Har I brug for adgang til kablet internet skal dette bestilles via »Exhibitors handbook TCC 2025«. Vær opmærksom på at bestilling skal ske på forhånd.
-
Hvor kan vi bestille borde, stole, lys, skærme og andet standmateriale?
Al standmateriale kan bestilles på forhånd via "Exhibitors handbook TCC 2025"