Håndtering af en shitstorm
En praktisk guide til at navigere sikkert i en shitstorm.
I en digital virkelighed kan en kritisk situation udvikle sig hurtigt. En shitstorm rammer ofte uventet og kan skabe usikkerhed både internt og eksternt. Som arbejdsgiver er det vigtigt at være forberedt, så virksomheden kan reagere roligt, professionelt og rettidigt.
DA har samlet en praktisk guide, der giver et overblik over, hvordan du og din virksomhed bedst håndterer kritikken, kommunikerer klart og beskytter virksomhedens omdømme.
Guiden indeholder konkrete råd, eksempler og tjeklister, som gør det lettere at navigere sikkert gennem situationen.
Hent "Guide til dyrlægevirksomheder under en shitstorm" (kræver login)
Kontakt
Dyrlægevirksomhedernes Arbejdsgiverforening
Telefontid er mandag-torsdag: kl. 9-16 og fredag: kl. 9-15
- 7777 3838
- da@ddd.dk