Gå til sidens indhold

FAQ - implementering af nyt medlemssystem

I perioden fra den 18. juni til den 25. juni vil der være begrænsede kontaktmuligheder til DDD. Vi vil kun kunne håndtere de mest akutte telefoniske henvendelser i denne periode.


DDD er i gang med at opgradere medlemssystemet til et nyt og forbedret it-system. Denne opgradering er nødvendig for at sikre en mere effektiv og brugervenlig oplevelse for alle vores medlemmer.

Det betyder, at der i perioden fra den 18. juni til den 25. juni vil være begrænsede kontaktmuligheder til DDD. Vi vil kun kunne håndtere de mest akutte telefoniske henvendelser i denne periode. I samme periode vil det heller ikke være muligt at tilgå webdokumenter, der ligger bag login. 

Vi forstår, at dette kan medføre nogle ulemper, og vi sætter stor pris på din tålmodighed og forståelse. Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål (FAQ) nedenfor for at hjælpe dig med at finde svar på dine eventuelle spørgsmål. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte os via e-mail.

  • Hvordan kan jeg få hjælp, hvis jeg har brug for akut juridisk rådgivning?

    Vi kan hjælpe med akut juridisk rådgivning ved fx opsigelse eller bortvisning. Vi kan tage imod besked, og en medarbejder fra sekretariatet vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

    For ansatte: Er du medlem af ADO og har akut brug for juridisk rådgivning, kan du kontakte os på telefon 3871 0888 i tidsrummet kl. 9.30-12. Her vil vi kunne tage imod besked, og en medarbejder fra ADO vil vende tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan også sende en mail til ADO-forhandling@ddd.dk og skrive"haster" i emnefeltet.

    For ledere: Er du medlem af VeL og har akut brug for juridisk rådgivning, kan du kontakte os på telefon 3871 0888 i tidsrummet kl. 9.30-12. Her vil vi kunne tage imod besked, og en medarbejder fra VeL vil vende tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan også sende en mail til ddd@ddd.dk og skrive "VeL, haster" i emnefeltet.

    For virksomhedsejere: Er du medlem af DA og har akut brug for juridisk rådgivning vedrørende opsigelse og bortvisning, kan du ringe på telefon 7777 3838 i tidsrummet kl. 9.30-12. Her vil vi kunne tage imod besked, og en medarbejder fra DA vil vende tilbage til dig hurtigst muligt. Alternativt kan du skrive til DA@ddd.dk og skrive "haster" i emnefeltet.


     

  • Hvad sker der med mine oplysninger under opgraderingen?

    Dine oplysninger er sikre. Vi har truffet alle nødvendige foranstaltninger for at beskytte dine data under opgraderingen. Vores it-team overvåger processen nøje for at sikre, at alle data overføres sikkert og korrekt.


     

  • Vil jeg kunne få hjælp via e-mail i denne periode?

    Vi besvarer primært akutte henvendelser om fx opsigelse og bortvisninger. Vi anbefaler, at du sender eventuelle andre henvendelser via e-mail, men vær opmærksom på, at svartiden kan være længere end normalt.


     

  • Hvorfor kan jeg ikke tilgå dokumenter bag login?

    Opgraderingen af medlemssystemet kræver, at vi midlertidigt lukker adgangen til filer bag login. Dette er nødvendigt for at sikre, at overførslen af data sker på en sikker og korrekt måde. Vi arbejder intensivt på at minimere nedetiden og forventer, at du igen kan tilgå dine filer, når systemet er fuldt operationelt fra den 26. juni.

    Hvis du har akut brug for at tilgå et dokument bag login, bedes du skrive til os på ddd@ddd.dk. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig hurtigst muligt. Vi beklager de gener, dette måtte medføre, og takker for din forståelse og tålmodighed.


     

  • Hvornår er tilgangen til medlemssystemet fuldt operationelt igen?

    Vi forventer at være fuldt operationelle igen fra den 26. juni. Vi vil informere alle medlemmer, hvis der sker ændringer i tidsplanen.


     

  • Hvordan bliver jeg informeret, når opgraderingen er færdig?

    Vi vil sende en opdatering ud via nyhedsbrev og informere på hjemmesiden og Facebook, når opgraderingen er fuldført, og vi er operationelle igen.